Retailové poradenství
Chcete zajistit, aby Vaše zboží šlo dobře na odbyt?
Maloobchodní strategie se netýká pouze toho, jak jsou výrobky uložené na prodejní ploše a jakým způsobem se prodávají zákazníkům. Každý maloobchod rozhoduje o svém marketingovém mixu, jako je produkt, který prodává, cena, propagace, způsob a vzhled balení, místo. Všechny tyto faktory musí splňovat potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, pro úspěšné podnikání.
Jaké prostředky k tomu použijeme?
Díky naším dlouhodobý zkušenostem z maloobchodu víme jak hledat a odstranit překážky, které brání úspěšnosti na maloobchodním trhu. Umíme identifikovat tržní prostřední a příležitosti, stejně jako analyzovat konkurenci. Navrhne funkční prodejní a marketingovou strategii ušitou na míru Vašemu podniku. Doporučíme způsob řízení Vaší organizace, odpovědnost pracovníků pro zvětšení efektivity a produktivity práce a doporučí postup pro vylepšení péče o Vaše zákazníky.
Mezi nejčastěji realizovaná řešení a produkty patří field management, store merchandising, store development a shopper marketing. Dále se zaměřujeme na tyto oblasti:
Naši klienti: