Constat - Marketing and Social research

Efektivní merchandising

Jak zvýšit viditelnost a tím i prodejnost Vašeho produktu?

Dvě třetiny nákupního rozhodování se odehrává v místě prodeje, to klade vysoké nároky na úspěšný merchandising.

Ve spolupráci s maloobchodními řetězci dokážeme věrně nasimulovat či krátkodobě vytvořit skutečné prostředí maloobchodu, která nám souží jako laboratoř pro získání důležitých informací o nákupním chování a rozhodování spotřebitelů.

Jako velice účinný nástroj pro získání dat využíváme mobilní oční kameru (mobilní oko), jejímž výstupem je záznam pohybu očí zákazníka přímo v regálech při reálném nakupování.

mobilni_ocni_kamera_eyetracking

Dalším účinným způsobem je vytvoření digitalizovaného prostředí maloobchodu. Tímto způsobem lze otestovat různé varianty vystavení, uspořádání zboží v regálech, design obalu v kontextu s konkurencí, umístění POS/POP materiálů. Simulovat lze také 3D modely interiérů budoucích obchodů a obchodních center.

eye_tracking

Díky těmto efektivním metodám lze získat velice důležité informace, které slouží k optimalizaci regálového vystavení (merchandising) a k otestování různých layoutů obchodu.


Spojte se s námi

Jméno
Email
GSM
Design by LEONTYN | Code by NEUTRAL